Informacje o sprzedającym

Informacje o sprzedającym

Firma zajmująca się handlem i dystrybucją artykułów gospodarstwa domowego, jak równiez narzędziami i wyposażeniem ogrodów, łazienek, kuchni itp...

W naszej ofercie znajdziesz wiele ciekawych pozycji w atrakcyjnych cenach.

Nr rachunku: MBANK 13 1140 2004 0000 3102 7519 1408

Pozostałe informacje

W przypadku nagłych, nieoczekiwanych wypadków spowodowanych zmianą lub opóźnieniem dostaw od producentów, zastrzegamy sobie prawo do wysyłki sprzedanego towaru z opóźnieniem.

 

Jeśli zależy Ci na szybkiej odpowiedzi wybierz kontakt mailowy!!!! 

 

Zanim odbierzesz przesyłkę od kuriera, zawsze sprawdź jej stan. 1. Sprawdź wygląd opakowania zewnętrznego Pudełko nie powinno posiadać wgnieceń i dziur, a taśma nie może być przerwana lub przecięta.   a. Jeśli wszystko jest w porządku, podpisz list przewozowy.   b. Gdy opakowanie jest uszkodzone, wpisz tę informację na liście przewozowym. Odbierz przesyłkę, ale nie zwalniaj jeszcze kuriera.   2. Sprawdź zawartość przesyłki Otwórz przesyłkę i sprawdź, czy dostawa jest kompletna, a produkty nieuszkodzone. Kurier ma obowiązek poczekać, aż sprawdzisz zawartość paczki.   a. Jeśli masz zastrzeżenia co do stanu zamówionych produktów lub zamówienie nie zgadza się ze specyfikacją wydania, znajdującą się w pudełku, poproś kuriera o sporządzenie protokołu szkody. Jeśli tego nie zrobisz, ewentualny proces reklamacji z powodu uszkodzenia lub braku może zostać rozpatrzony negatywnie przez sklep.   b. Dopilnuj, by kurier wypełnił wszystkie pola protokołu szkody. W polu „uwagi” możesz podać wszystkie swoje zastrzeżenia, także te dotyczące informacji wpisanych przez kuriera do protokołu np. gdy nie zgadzasz się z informacjami wpisanymi na protokole szkody. Odbierz jeden egzemplarz wypełnionego protokołu.    3. Zastrzeżenia po odjeździe kuriera Jeśli przesyłka wzbudziła Twoje zastrzeżenia już po odjeździe kuriera, skontaktuj się niezwłocznie z Biurem Obsługi Klienta przewoźnika (INPOST 801-400-100) w celu zgłoszenia interwencji. Konsultant przyjmie zgłoszenie i umówi Cię na kolejną wizytę kuriera w celu sporządzenia protokołu szkody. 4. Zgłoszenie szkody sprzedawcy O każdym zastrzeżeniu w stosunku do stanu opakowania lub zawartości przesyłki powiadom nas najpóźniej w ciągu 24 godzin od wizyty kuriera.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl