Promocje
ZLEW SZAFKA ZESTAW ZLEWOZMYWAK KOMORA KOMPLET PCV
ZLEW SZAFKA ZESTAW ZLEWOZMYWAK KOMORA KOMPLET PCV
390,00 zł 380,00 zł
szt.
SZAFKA ZE ZLEWEM KOMORA BATERIA WYCIĄGANA ZESTAW
SZAFKA ZE ZLEWEM KOMORA BATERIA WYCIĄGANA ZESTAW
599,00 zł 590,00 zł
szt.
ZLEW KOMPLETNY KOMORA GOSPODARCZA DUŻA + BATERIA
ZLEW KOMPLETNY KOMORA GOSPODARCZA DUŻA + BATERIA
259,00 zł 249,00 zł
szt.
SKRZYNKA NA LISTY DO WMUROWANIA PRZELOTOWA INOX
SKRZYNKA NA LISTY DO WMUROWANIA PRZELOTOWA INOX
165,00 zł 160,00 zł
szt.
Informacje o sprzedającym

Informacje o sprzedającym

Firma zajmująca się handlem i dystrybucją artykułów gospodarstwa domowego, jak równiez narzędziami i wyposażeniem ogrodów, łazienek, kuchni itp...

W naszej ofercie znajdziesz wiele ciekawych pozycji w atrakcyjnych cenach.

Nr rachunku: MBANK 13 1140 2004 0000 3102 7519 1408

Pozostałe informacje

W przypadku nagłych, nieoczekiwanych wypadków spowodowanych zmianą lub opóźnieniem dostaw od producentów, zastrzegamy sobie prawo do wysyłki sprzedanego towaru z opóźnieniem.

 

Jeśli zależy Ci na szybkiej odpowiedzi wybierz kontakt mailowy!!!! 

 

Zanim odbierzesz przesyłkę od kuriera, zawsze sprawdź jej stan. 1. Sprawdź wygląd opakowania zewnętrznego Pudełko nie powinno posiadać wgnieceń i dziur, a taśma nie może być przerwana lub przecięta.   a. Jeśli wszystko jest w porządku, podpisz list przewozowy.   b. Gdy opakowanie jest uszkodzone, wpisz tę informację na liście przewozowym. Odbierz przesyłkę, ale nie zwalniaj jeszcze kuriera.   2. Sprawdź zawartość przesyłki Otwórz przesyłkę i sprawdź, czy dostawa jest kompletna, a produkty nieuszkodzone. Kurier ma obowiązek poczekać, aż sprawdzisz zawartość paczki.   a. Jeśli masz zastrzeżenia co do stanu zamówionych produktów lub zamówienie nie zgadza się ze specyfikacją wydania, znajdującą się w pudełku, poproś kuriera o sporządzenie protokołu szkody. Jeśli tego nie zrobisz, ewentualny proces reklamacji z powodu uszkodzenia lub braku może zostać rozpatrzony negatywnie przez sklep.   b. Dopilnuj, by kurier wypełnił wszystkie pola protokołu szkody. W polu „uwagi” możesz podać wszystkie swoje zastrzeżenia, także te dotyczące informacji wpisanych przez kuriera do protokołu np. gdy nie zgadzasz się z informacjami wpisanymi na protokole szkody. Odbierz jeden egzemplarz wypełnionego protokołu.    3. Zastrzeżenia po odjeździe kuriera Jeśli przesyłka wzbudziła Twoje zastrzeżenia już po odjeździe kuriera, skontaktuj się niezwłocznie z Biurem Obsługi Klienta przewoźnika (INPOST 801-400-100) w celu zgłoszenia interwencji. Konsultant przyjmie zgłoszenie i umówi Cię na kolejną wizytę kuriera w celu sporządzenia protokołu szkody. 4. Zgłoszenie szkody sprzedawcy O każdym zastrzeżeniu w stosunku do stanu opakowania lub zawartości przesyłki powiadom nas najpóźniej w ciągu 24 godzin od wizyty kuriera.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl